Klantenservice

Wat houd het abonnement in?

Een speciaalbier abonnement voor de liefhebber! Iedere week zetten wij uitgebreide informatie van één van de bieren online, dit is de fles van de week. Je krijgt 5 Nederlandse speciaalbieren per maand: 4x de fles van de week en één bonus biertje!

Kan ik het ook éénmalig proberen of cadeau geven?

Jazeker, super goed idee! Je kunt het bierpakket eenmalig bestellen en op een ander adres laten bezorgen is ook mogelijk.

Kan ik per maand opzeggen?

Je zit voor altijd aan ons vast. Nee, je kunt je natuurlijk altijd afmelden, als je je voor de 1ste van de maand afmeldt (dan wordt het geld afgeschreven) krijg je vanaf dat moment geen bierpakket meer.

Waar kan ik mijn bestellingen zien?

Rechtsboven kun je je aanmelden en inloggen. Daar kun je de bestelgeschiedenis zien en (factuur)gegevens aanpassen.

Wat een leuk concept, mag ik dit delen met mijn vrienden?

Helaas, dit is een súper geheim project. Maar als je het toch doet, zien we het graag door de vingers 😉

Wanneer wordt het geld van mijn rekening geschreven?

Voor een eenmalig pakket is de betaling direct bij het bestellen. Bij een abonnement betaal je 1 cent en wordt het volledige bedrag vervolgens rond de 12e van de maand afgeschreven.

Waar kan ik mijn factuur zien?

Wanneer je bestelling is afgerond wordt er automatisch een mail gestuurd met een factuur in PDF-vorm. Dit gebeurt bij de verzending op de 1e van de maand.

Mocht je de factuur kwijt zijn mag je altijd mailen naar hello@flesvandeweek.nl, sturen wij hem je nog een keer op!

Mijn bestelling is kapot/niet aangekomen

Balen, kan gebeuren. Neem contact op via hello@flesvandeweek.nl, gaan we het samen oplossen!

Mijn vraag staat er niet tussen!

Wil je meer weten over onze pick-up points, de brouwerijen waarmee we samenwerken, wil je de verhalen lezen, je account vinden of aanmelden? Check dan de linkjes.

Antwoord nog niet gevonden? Gebruik dan het formulier hieronder, of mail naar  hello@flesvandeweek.nl 

Bestellen